BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2010. szeptember 20., hétfő

Ismertető

Sziasztok, Riot Grrrl vagyok és üdvözöllek a grunge-story.blogspot.com-on!
A blogon egy olyan történet lesz olvasható, amilyet még sehol nem láttam. Teli van a blogger Twilight, RPattz, RobSten, TVD és egyéb misztikus dolgokkal foglalkozó történetekkel. Semmi bajom velük, jó néhányat olvasok, de úgy érzem, kell egy ilyen is.
A történet merőben más, mint a megszokottak.

Come as you are magyarul: Gyere ahogy vagy.
Mi lett volna, ha Kurt Cobain találkozik egy "Kétszer olyan intelligens és fele annyira romlott, mint én." lánnyal, akivel mindig is akart? S ha nem is szerelem első látásra, de Courtney kiesik a szórásból ennek fényében. Kurt szóba sem áll vele. A NIRVANA vajon meddig lesz még együtt? Mit szólnak a "barátok" Kurt és Farrah bimbózó románcához? A lány mekkora hatással lesz vajon a szőke hajú, baba kék szemű női ideálra?
Grunge, punk, hangszertörés, érzelmek, balhék.

Ha érdekel, hogy szerintem mi lett volna, HA, olvasd, iratkozz fel, írj kommentet! Remélem tetszeni fog! :)

2 megjegyzés:

  1. Én mindenképp feliratkoztam.
    Én is egy vagyok a misztikus történetek írói közül. Már több, mint egy éve írom a végtelen választást és imádom! Persze van, hogy besokallok a vámpírokból, végem van!:)
    A Twilight volt az, ami az írás felé terelt, de sosem írtam fanfictiont. Az valahogy nem nekem való lett volna. Nekem sincs semmi bajom velük, persze az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a fanfictionok 90%-ából nem olvasok el egy fejezetnél többet, mivel egyszerűen nem tud lekötni. Számomra Stephenie Meyer megalkottta a sztorit... szerintem a kihívás egy történet megalkotásával kezdődik!
    Majd még benézek:)
    Ha kíváncsi vagy a blogomra gyere és kukkants be!:)
    www.vegtelenvalasztas.blogspot.com
    Üdv:
    diana:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Elsőre a cím fogott meg, amiatt kattintottam ide. Mondom, nolám, egy Nirvana szám címe, amit borzasztóan, de borzasztóan imádok!
    Come as you are ♫ *énekel*

    Szóóóóval igen. Amit elsőre elmondok: KÖSZÖNÖM! tényleg. :D Régebben én is gondolkoztam egy Kurt ficen, de időhiány miatt lemondtam róla. Egyszerűen imádom. Mióta olvastam a 'Szerelem és halál'-t, Cobain lett a "szerelmem." <33
    hogy lehet valakit ennyire tisztelni, ennyire elismerni, és ennyire szeretni? :D

    Na, jó, nem is ömlengek itt tovább, hisz mindenki tudja, miről beszélek, ha annyit mondok: Kurt Cobain. :D

    Kíváncsian várom a történet további alakulását! :D

    VálaszTörlés