BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2010. szeptember 22., szerda

Prológus

Sziasztok!
Itt az első bejegyzés, bevezető fejezet vagy prológus, kinek melyik tetszik.
Remélem tetszeni fog, bár nem az igazi. Mondjuk még csak bevezetés. Várom a véleményeket. Riot Grrrl

Prológus


Mondhatni a kezdetek óta ismerem a Nirvanát, hisz Shelli – az unokatestvérem – Kristtel járt, így szinte bennfentes voltam. Nem mellesleg sokat lógtam Aberdeenben és Olympiában náluk. Anyámék ki is akadtak, hogy suli helyett Shelliéknél múlatom az időt, de jobb móka volt a helyi punk-rock arcokkal lenni, mint közgazdásznak tanulni. Shelli sokat mesélt arról, hogy Kristnek beilleszkedési problémái voltak, nem bírta a sulit. Szó mi szó, fura egy csávó. Nagydarab és piál. Félelmetes. Személy szerint nem volt szimpatikus, pedig mindig kedves volt velem, ahogy a szőke, visszahúzódó, mégis kattant haverja. Mindig Shelli húgicájának hívtak.
De anyámék bekeményítettek, egy jó ideig nem engedtek Aberdeenbe, így tanultam, mivel a helyiek nem voltak szimpatikusak. Mondhatni hálás is lehetek anyáméknak, lett belőlem valami. Valamint tiszta voltam, aminek szüleim szintén nagyon örültek. Tiszta = unalmas óráimban, miközben Shellivel, Tracyvel vagy Tobival beszéltem telefonon, elszívtam egy-két szál füveset. De ez tök természetes volt. Ezen kívül Shellivel rengeteget leveleztünk, így mindig naprakész voltam a banda dolgaiból, tudtam, hogy mit csinálnak, és hogy mi van az én Chademmel. Hiába volt mindenki oda Kurtért… Nálam Chad volt a befutó.
Sokáig csak egyirányú volt, de egy Shelliéknél töltött hétvégén az ő furcsa módján versengeni kezdett Jasonnel a kegyeimért. Ő jött ki győztesen, és ha jól emlékszem akkor jöttünk össze. Jason még tisztább volt, mint én. Ő csak komótosan piálgatott. Általában mi voltunk észnél – már amennyire ebben a társaságban észnél lehet az ember –, na meg Shelli és Tracy, akik éjjel dolgoztak, hazajöttek, ittak pár pohárral, majd lefeküdtek, aludtak reggel hétig, majd nekiálltak a romok eltüntetésének. Sajnáltam a lányokat ezért. Sokat mondtam Shellinek, hogy hagyja Kristet és menjen vissza a suliba, de tudtam, hogy szereti, és túl rég vannak már együtt.
- Farry, nem akarsz ideköltözni? – kérdezte Shelli, még mielőtt összeházasodtak, mert nem szeretett egyedül lenni, amíg a fiúk mindenfelé turnén voltak.
Akkor még nem tudtam, hogy odaköltözzek-e. Oda húzta a szívem a hangulat, a sok punk-rocker, a zene és többek között Chad is, mivel akkoriban vele jártam. Port Angeles túlságosan északon volt ahhoz, hogy csak úgy ide-oda kocsikázzak, de Chad ennek ellenére sokszor meglátogatott. Meglepő módon anyáméknak is szimpatikus volt. A fizum sem volt sok, és mellette pedig fősulira jártam. Mindenki cseszett büszke volt rám. Naná, ritkaszámba ment. De a költözés mellett szólt az is, hogy a „bandám” Olympiában volt, a zene pedig – mint akkor mindenkinek – sokat jelentett. Imádtam zenélni.
Shelli és Krist 1989. december 30.-án összeházasodtak. Létezik olyan, hogy én akkor beszéltem először Krist szőke haverjával? Pedig Tracyvel járt, Tracy pedig a barátnőm volt, ahogy Tobi is. 1990-ben utóbbi is együtt volt a nők bálványával. Az összes sulis csaj kivolt, hogy én nem élveztem el a puszta látványától. De engem csak az érdekelt, amit csinált. Imádtam a Bleachet, meg amúgy is Chaddel voltam, amíg ki nem lépett – ki nem dobták – a bandából, s ezzel együtt az útjaink is  külön váltak.

Mivel Seattle környéke már a könyökömön jött ki, Shelli nyaggatásával együtt. Összecuccoltam, és drága unokatestvéremékhez autókáztam.

2 megjegyzés: